Mzdové účetnictví
Zaměstnavatelům poskytujeme komplexní vedení mzdové agendy.
První přidanou hodnotou, které si naši klienti považují je osobní přístup a loajalita. Vždy se snažíme nabídnout a nastavit takové řešení, které je pro klienta správné, a co nejméně nákladné. Pečlivost a spolehlivost je pro nás samozřejmostí.
Druhou přidanou hodnotou je beze sporu také advokátní background. Je-li potřeba, naši advokáti jsou vždy připraveni poradit i s rozsáhlejšími daňovými otázkami či otázkami z oblasti pracovního práva.
Služba zahrnuje
- převzetí mzdové agendy
- příprava podkladů k registraci zaměstnavatele
- příprava podkladů k přihlášení či odhlášení zaměstnance
- zpracování mezd na základě dodaných podkladů
- příprava měsíčních výkazů pro ZP a ČSSZ
- příprava potvrzení o zdanitelných příjmech, ELDP či dalších potvrzení souvisejících se mzdovou agendou
- příprava vyúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti
- příprava podkladů pro kontrolu ze ZP, FÚ, ÚP či ČSSZ
Ceník
Položka | Kč |
Převzetí mzdové agendy / registrace zaměstnavatele | 3 000,00 |
Přihlášení/ odhlášení zaměstnance/ hlášení změn | 350 Kč/zam. |
Zpracování mzdových podkladů | od 230 Kč/zam. |
** Výslednou cenu ovlivňuje včasnost dodání podkladů, jejich množství a uspořádanost.